MONDAY

Regnig dag. Har börjat gillat dom mer och mer, kan sitta med min kopp te och en bra film och inte bry mig om omvärlden. Orkar ärligt inte ta vara på den sista veckan innan skolan, vad ska man göra liksom?
ska umgås med elin och tove men förutom det så ska jag bara vara. Ska även färga håret i veckan, Japp säger hejdå till ombre efter snart två år. Färgen får bli en överaskning!
Annars ska jag även shoppa i helgen sådär innan skolan börjar, behöver lite nytt smink & kläder. 
Hade myskväll med elin och tove igår, en massor med tjejsnack, onyttigheter och vi vart uppe till strax efter 4. Idag kollade vi på mean girls, den ultimata tjejfilmen! och pratade. 
Nu ska jag ta en dusch sen sätta på en film, shaooo

En liten emilia en annan regnig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0