AS LONG AS I GOT MY SUIT & TIE

Tittade nyss igenom hela VMA förshowen och sedan själva showen. Och fy vad sugen jag blev på att se macklemore & ryan lewis igen! och speciellt Justin timberlake, såg för några månader sen att han kommer hit nästa år. Det får man ju bara inte missa!! sen väntar jag fortfarande på kanye.... han vill jag mest av allt se.
Men antar att han ska vara hemma nu med north west, haha seriöst förlåt kim och kanye, men vem döper sitt barn north west? Aja skitsamma gullig var väl ungen.

Annars då? Jag har nu gått en vecka och två dagar på gymnasiet och det rullar på för fullt! Blir dock så otroligt trött när jag kommer hem, hatar bussar. HATAR bussar. 
Men jag ska inte klaga vissa har det otroligt mycket värre. Nu ska jag kolla ett avsnitt av grey's och sen blir det duschen och sist, SÄNGEN. prays the lord (guda handen som man har på Iphonen) HAH juste på tal om den, alla använder ju den hela tiden när man skriver något sådär otroligt bra eller ja ni fattar. Det är egentligen två händer som gör ''give me five''......sa någon. lite roligt endå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0