10 SANNINGAR

orkar inte skriva ett vanligt inlägg så kör några sanningar.
 
1. jag har otroligt dåligt självförtroende och tycker jag oftast är väldigt ful och tar nästan alltid bort bilder på mig själv efter jag lagt ut dom.
2. Älskar gurka, speciellt med salt på.
3. Jag kan sjunga, hatar att erkänna det, men jag vågar inte visa det längre, sjöng hela tiden när jag var liten.
4. Jag blir sjukt lätt stressad, typ i jobbiga situationer eller om skolan osv.
5. Nästan alla tror jag är utländsk för att jag blir så lätt brun, har brunt hår, bruna ögon och har något slags spanskt/latino drag i ansiktet. Dock har jag inga nära släktingar utomlands bara långt bak i släkten, det är väl bara så jag ser ut haha, men är hel svensk.
6. Jag är läskigt galen i brad pitt, alltså kan inte förklara hur mycket jag är galen i han. 
7. Jag är verkligen en nattmänniska och sover oftast väldigt länge på helgerna  (kl 3-4 ibland) fast det suger för man missar ju typ halva dagen.
8. Jag har bara varit utomlands en gång och det var när jag var 9. Vill verkligen åka snart igen haha.. 
9. Dricker alltid iallafall 2 koppar kaffe varje dag, annars får jag jätte ont i huvudet.
10. Lurar mig själv att jag hatar all ytlig skit, men igentligen så är det det enda jag tänker på konstant, Utseende osv.

jaja det var väl kul, nu ska jag sova heeeejdå
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du om någon borde inte ha dåligt självförtroende! Du är döööösnygggggg!!!! Skulle vara hur lycklig som helst om jag såg ut som dig.

Svar: Tack verkligen snällt, men handlar egentligen inte om vad andra eller jag själv tycker, har bara otroligt dåligt självförtroende. Men jobbar på det! :)
Emilia arvidsson

2013-04-08 @ 22:59:07
Postat av: klara

Hahaha, älskar gurka med salt på, orkar aldrig köpa riktig saltgurka, den är ju mindre och dyrare...

Svar: hahahha precis! äter det all the time.. men saltgurka är med gott!
Emilia arvidsson

2013-04-08 @ 23:48:26
URL: http://kallstromklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0