AMERICAN PANCAKES

hejhej! jag har inte skrivit sen i onsdags. Har bara inte orkat, men ska skriva iaf två gånger i veckan har jag bestämt. Det blir som ett tvång jag måste ha nu haha.
Annars då? Jo fredag idag! så jädrans skönt. Tove och jag ska dra ner till ica sen och köpa massa jordgubbar och sånt, och sen göra american pancakes! ska bli jävligt gott, sen är det ju alltid kul att utveckla sina mat kunskaper haha..
Hade so prov idag också! gick väldigt bra tycker jag, hoppas läraren också tycker det.
Sen efter ett tags tänkande bestämde jag mig för att vara med i teatern/musikalen i skolan, vi har inte riktigt bestämt vad det blir än, men det blir säkert skit roligt! dock vill jag inte ha någon stor roll, Vill mest va i bakgrunden kanske ha några meningar att säga eller inget alls haha, bara kul att vara med.
Just nu sitter jag och lyssnar på bästa florence + the machine, och äter lite musli.
Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0