SKA FÖRSÖKA BLI BÄTTRE PÅ ATT SKRIVA

Det var länge sen jag skrev ett ''vanligt inlägg'' som inte bara var något snabbt jag skrivit från mobilen.. ska försöka att skriva lite mer en sammanfattning av varje dag, men är inte så värst mycket inne på datorn förutom när jag ska ladda ner någon film eller kolla en serie. Annars kollar jag mest fb osv på mobilen.
Men den senaste veckan har varit väldigt vanlig, hade studie dag i onsdags så tove sov över vi myste och satt mest  och prata & drack te hela kvällen, somnade vid 2. Haha fast tove var uppe till kl 5 tydligen, (hon hade min dator) Sedan på kvällen vid 6 gick vi till kyrkan och kollade när elin sjöng, ''utan dina andetag'' hon var jätte duktig! 
Och idag så var jag hemma från skolan, hade världens jobbigaste mensvärk. Sov till kl 2 kanske.
Sen har jag tittat på en massa filmer, bla meet joe black, pretty woman, oceans eleven. 
Imorgon blir det skolan och det är även fredag! super! Ska sätta på en till film nu, även ifall jag borde sova.. men det är ganska svårt eftersom jag sov så länge imorse. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0