HOLLYWOOD FRUAR

ligger just nu i soffan med datorn och tittar på sista avsnittet av hollywood fruar, för somnade ganska tidigt igår så missade det. Är  ledsen att det är  sista avsnittet.. tittar på det hela tiden annars! dock blir jag alltid lika irriterad på att alla pratar dålig engelska.. haha, sista säsongen buhu, the end of an era...
Var i skogen idag med skolan, så luktar rök nu och är sjukt trött, så ska sova efter det här avsnittet.
Blir förmodligen att jag drar in till stan ikväll, måste köpa lite krimskrams.
Har också upptäckt idag att jag pratar väldigt mycket med mig själv fast antar att många gör det... eller? haha 
skriver mera ikväll! Puss

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0