FREE AS A BIRD

hejhej, nu är jag nästan helt frisk så det är ju bra! blir endå en hemmakväll idag för är inte riktigt på humör att gå ut endå. Har inte ätit något på hela dagen så är riktigt hungrig nu, luktar väldigt gott i köket, tror vi skulle äta potatis, kräft soppa, och vitlöksbröd & typ köttbullar också.. Låter riktigt gott! 
Förövrigt så blir det nog lite maskerad fest i helgen, dock har jag ingenting att klä ut mig till! så har lite kris.. men vi får se, kanske hittar på något eller lånar av någon.

Nä nu ska jag kolla på greys anatomy och äta lite av skräpmaten från igår (bilden), haha åt inte ens en 3 del av
det som är på bilden, åt mest godis.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0