BOWLING, PIZZA, NYTT..

Fredagens bravader var okej, hade kul vissa stunder men i helheten var det väl inte jätte dåligt. Men men avslutade kvällen ganska tidigt, slockna vid 2 ungefär. Dock kom elin hem till mig runt 4 haha..
På lördagen igår alltså, satt jag och kolla på snooki och JWoww hela dagen med elin,  Sen drog jag även en sväng och åt mat hos mormor och morfar.
Idag åkte jag till stan vid 11 kanske, bowlade med familjen.. kom sist.. och fick typ rage så som den vinnarskallen jag är. Men blev sedan glad igen för vi åt mat på barken, blev en margarita. 
Sedan hemma i vingåker igen så åkte mamma och jag till outleten, köpte en ny (Jätte snygg!) väska, plus varma vantar.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, lite halvt trött.. kanske tar en tupplur. Och senare blir det fika med bästavän på joans. Och ikväll har jag inga planer, så vi får se vad som händer då.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0