CHRISTMAS SOON

hejheej, vart hemma idag, Hade ont i magen imorse och hade ont i lederna. 
Var ganska gött att gå upp vid 12 och äta american pancakes till frukost med varmchocklad, så fruktansvärt gott. Men har inte kunnat äta mera under dagen, för har fortfarande lite ont.
Imorgon ska jag dock till skolan, och blir nog att fika med tove efter och dra hem till mig, Var länge sedan jag var med henne på fritiden (förutom på helgerna) annars ses vi ju varje dag i klassen.
åh jag är en sån där som skulle föredra att ha jul hela året, kanske klämma in sommaren i två-tre månader emellan. Och det är inte typ skidor och sånt jag vill ha, för det hatar jag. Men jag är sådär jul galen! julmusik på högsta volym, varm chocklad, Julgran, Advent osv.. det är bara så mysigt!! 
Nu ska jag sätta på barninfiltratören - johan falk, PUSS

här får ni några listor som jag drogar sönder just nu:

The Christmas Playlist
Nu är det jul igen
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0