VARMT SKA DET VA

tjena tjena mittbena, idag har jag nog varit ute nästan hela dagen.
I skolan försökte man vara ute så mycket som man kunde, även ifall det var stek het, men det är bra!
sen gick jag till mormor & morfar och åt mat, sen när jag väl var hemma solade jag ute i någon timma, sen Så kom syrran hem så hoppade en jävla massa stutsmatta med henne, dog typ.
Sen spelade jag boll med henne & hennes kompis, sen så tokig som jag är så gick jag och la mig kl 8 ungefär och vaknade kl 10, så rusade in i duschen för att hinna se bigbrother, Juste blev as besviken igår för att camilla åkte.. hejade på henne! men men life goes on..
Nu ska jag sova, See ya later alligator

btw, orkar inte ta in mina bilder från iphonen på datorn, så kolla instagram förfaa-an! @emiliaarvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0