LET'S GO TO THE BEACH EACH, LET'S GO GET AWAY

hejhej! idag vaknade jag runt kl 1 och gick upp och tog en dusch, efter det kom tove och vi åkte till läppe och sola & bada, julia och viktor gjorde oss sällskap en stund också. Åkte hem efter några timmar sen så var jag nere på joans förut med Jonatan, elin och tove. Min jacka kom idag också! har dock inte provat den en, ska hämta ut den imorgon.
Har också funderat på att ta två nya hål i örat.. har två i ena och tre i andra, men vill ha två stycken längst upp på ena örat också, tänkte ta det innan sommarlovets slut iallafall.
Idag blir det att (försöka) lägga sig tidigt för måste gå upp runt halv 8! ska med tove och ta spruta i stan, och anledningen till att jag följer med är för att vi ska till örebro direkt efter, vet inte riktigt vad jag ska köpa behöver inte någonting speciellt, så blir väl bara något som jag tycker är snyggt. Förövrigt så ska jag kanske till malmamarknaden i helgen (ligger utanför flen) Och sen måste jag se nya batman filmen! den som var innan var så sjukt bra så måste se den i helgen, kanske imorgon?... får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0