I'M BACK

tjaaa! länge sedan man skrev, kunde inte hålla mig! blir nog lite uppdatering endå under sommarlovet.
Har inte gjort något sådär jätte speciellt, bara gjort sånt man gör på sommarlovet, sitter uppe hela nätterna tills solen går upp, hängt med underbara vänner & sen nu dom sista dagarna fick jag influensan också, så har legat ensam hemma och hängt med bästa vännen soffan! Och druckit en jäkla massa varma koppen.
Men mår bättre nu, bara snuvig.
Har bestämt att imorgon ska jag gå på bio! vill se nya spiderman filmen, tänkte dra med mig tove också.
Skriver väl antagligen imorgon om jag nu orkar haha.

puss!
följ mig på instagram förresten: emiliaarvidsson !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0