DEN PERFEKTA KILLEN, ENLIGT MIG

Måste göra dag 3 idag också så, Och det är den perfekta killen enligt mig. Och vet inte om det menas med att jag ska säga hur den ska se ut eller vara.. så gör båda.
Jag har ingen speciellt ''typ'' på killar hur dom ska se ut, ja menar ja kan tycka den är skit snygg om den är blond, mörk, osv. Men tror jag mest gillar lite utländska mer åt amerikanska/latino med brunt hår och bruna ögon, men jag gillar också vissa med blont och blåa ögon.
Jag träffade på den snyggaste killen jag någonsin sätt och det var helt klart min typ! på mc för någon månad sen, fast han var en aning äldre.. men jätte snygg! dock vet jag inte vem det var eller något haha..
Sen hur han ska vara, dom enda kraven jag har är att han ska ha humor, för att skratta med varandra är något som måste finnas med , sen är avundsjuka något jag hatar. Men det tror jag inte man kan riktigt få bort haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0