DAG 1 - 10 FAKTA OM MIG + BILD

10 fakta om mig nu då! + bild på mig.
/ måste bara skriva att den här låten är så sjukt bra lyssnar alltid på den för att bli på bra humör!
The Rolling Stones – You Can't Always Get What You Want 

1. Jag har jätte svårt för att få skuldkänslor, och jag vet inte om det är en bra eller dålig sak. Och ja menar inte då typ om ja gör något dumt och sen att ja inte mår dåligt, det kan ja göra! ja menar mera att om ja skulle va otrogen eller nåt så skulle ja LÄTT kunna hålla det inne utan att någon får veta, Istället för att vara tvungen att säga.
2. Jag älskar att prata engelska och vill sjukt gärna flytta till ett engelskt pratande land när ja är äldre! tar alltid bort svenska texten på filmer med engelsk tal, och ibland så glömmer jag seriöst bort svenska ord, men vet det engelska ordet för det!
3.Jag är galen i saltgurka, äter det VARJE dag haha fråga mina kompisar..
4.Okej ja var tvungen att ta med det här, JA är jävligt avundsjuk på tove just nu! för hon har börjat skypa osv med världens jävla snygging från australien!!
5. Ja har tappat mobilen i ansiktet minst 5 gånger idag.. (smart ja vet)
6. Förut platta ja håret ganska mycket, men har slutat nästan helt och hållet under hela sommarlovet plus slutet av skolan, och håret har växt sjuuuukt mycket! dock har det nog slitits litegranna efter att jag färgade det. 
kan visa bild på hur långt det är sen.
7. Jag är en såndär person som är så mycket som man kan vara emot religion som det går, tror inte på nåt av den där skiten. DOCK är ja inte en atheist! om ni vill veta vad det är, så är det någon som liksom är ''troende'' imot alla religioner, och om ja skulle behöva vara någon religion så är det väl den, men jag är helt och hållet i mot det och tror alltså inte alls på något! och därför så är jag inte atheist.
8. Klarar inte av när folk är skyldiga mig pengar, det gör inget om det är typ 20-40 spänn, men är det över det så har jag en väldigt dålig tolerans på hur snabbt jag ska få det tillbaka.
9. Jag älskar att sjunga, och har alltid gjort det. Hade mycket bättre självförtroende när ja va mindre så sjöng alltid in för folk då, men har inte det längre så visar det inte så ofta. Dock så vill jag bli modigare.
10. Jag är en sån där som tycker att misstag är bra och att man lär sig från det. Men det finns några saker som jag VERKLIGEN ångrar såå mycket, så om ja kunde så skulle jag ta bort dom, eller vad man ska säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0