TWITTER AND INSTAGRAM

Hejhej, tove och jag vaknade väldigt sent i dag, kl halv 2 gick jag upp för att gå på toa, och strax efter det var tove vaken. Sedan åt vi frukost och nästan precis efter det blev det kolsvart ute, så himla snabbt det blir mörkt ute! och klockan är bara halv 5. Har precis duschat och nu försöker jag rensa lite på datorn.
Senare blir det att träffa tove igen, får se vad vi hittar på.
Btw följ mig på twitter och instagram om ni vill! @emiliaarvidsson på båda!
Nu ska jag sätta på första avsnittet av julkalendern och dricka lite te, Bara 23 dagar kvar till julafton och 30 till nyår! Längtar sjukt mycket!

lite random bilder från igår, första försöket av mig tove och philip att göra kola, gick ju sådär.. hahaha.
Och sen lite snygga bilder på mig och tove, så charmiga så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0