TOUCH THE SKY

hejhej! eller godkväll kanske, Den här dagen har mest bestått av sova, spela spel och lite plugg. 
Skulle igentligen ha No prov på kvarsittningen för att jag elin och några andra är borta imorgon när dom igentligen ska ha provet. Men så kommer vi dit, redo och allting. Och då säger vikarien eller den som har kvarsittning typ: men börja plugga typ, vi bah: men vi ska inte ha kvarsittning vi ska ha No prov? men såklart så hade det inte varit planerat alls och han hade ingen anning om det. Så missade bussen pågrund av det, men fick som tur va skjuts av pappsen hem. Väl hemma så gjorde jag lite rostad macka och tittade på senaste solsidan avsnittet, bästa! och sen har jag mest spelat fia med knuff med ronja och druckit te. Pluggade lite So också. 
Imorgon bär det av mot stan för att gå och kolla på estet media på duveholmsgymnasiet med elin. Får sovmorgon och en helt klart roligare dag än på vidåker, låter bra! ska vara där kl 09:20, så tar 20 i 9 bussen.
Nä nu ska jag faktist sova, är jävligt trött, trots att jag tog en liten tupplur i soffan förut.
 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0