SUNDAY MORNING

Hejhej, skrev inget igår men det blev en myskväll med familjen, lite poker & kolla tv, sen åt vi lite fin mat, blev hassellbakspotatis med fläskfilé och vitlöksbröd, sååå himla gott!
Somnade runt 1. Idag vakna jag vid halv 2 kanske, väldigt sent men ville verkligen sova ut och hade endå ingenting planerat idag än att bara sitta inne och kolla filmer och dricka te, vilket jag gör just nu. Kollar på Gone in 60 seconds nu, och ska snart se båda national tresure filmerna, blir lite Nicholas cage maraton! Var jätte länge sen jag såg dom filmerna, sen har jag laddat ner några nya filmer från 2012 också.
Ikväll blir det att plugga, har en massa prov i veckan.. usch får bara ont i magen av att tänka på det..
Kan tillägga att jag vaknade upp av att jag var ensam hemma, vilket är sjukt skönt när man har två yngre syskon, blir mycket spring och skrik. Inte för att jag inte älskar dom lilla krypen, haha blir bara för mycket ibland. Vet dock inte vart dom är, har inte orkat ringa.


Btw, var bara tvungen att skriva det här, blir så ledsen att miley cyrus har rakat av hela jävla håret, alltså hon var snygg med kort hår helt klart! (Dock snyggare med långt) men nu har hon ju typ bara stubb... snälla väx ut snabbt! haha.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0