POKERFACE

Tjeeeena! skulle igentligen skriva här ''äntligen fredag!'' men klockan är faktist 8 minuter över tolv så icke sa nicke. Lördag redan och vill inte att helgen ska ta slut. 
Skolan idag var väldigt chill, inge egetämne för vi skulle se vem som blev Lucia i aulan, sen bakade vi godis och sånt till julmarknaden på söndag med klassen i två timmar.
Efter skolan drog tove och jag en pizza på viking, jävligt gott. Sedan fick vi skjuts hem till mig och satt för det mesta och skrattade & kolla på det nya vampire diaries avsnittet. (något av dom bästa! elena och damon = sexscen = lycka) hahahahah.. creepy jag är. Men har längtat efter att dom ska göra något!
Annars så har kvällen mest bestått av poker, tove och jag med pappa. Och såklart vinnar skallen som jag är, så vann jag båda gångerna! Dock hade tove aldrig spelet det förut, förutom något spel man kan spela på fb. Och nu sitter jag med musik och har precis bäddat toves säng, hon är för tillfället ute i kylan och pratar med hennes vän från Australien! ganska coolt faktist att dom pratar i telefon typ hela tiden osv. Dock tror jag dom bråkade nu (därför hon gick ut), Nä nu ska jag sluta skriva. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0