VÄNDA DYGNET..

hejhej, Dom här två senaste dagarna har jag hängt med tove och kollat på en massa filmer, myst med dipp & grönsaker, och gått promenad osv. Hon åkte hem för ungefär 40 minuter sen och jag gjorde nyss en banan smoothie, dock drack jag inte upp den, mådde bara illa vet inte varför, vill ju inte bli sjuk! nyår imorgon!!
Sjukt taggad, vet fortfarande dock inte hur det blir men vi var ganska säkra på att vi skulle till vingåker men nu så var det en massa prat om att inte ha den festen för en massa anledningar, men vi får väl antagligen se imorgon! 
Måste verkligen vända dygnet också, har sovit till 1-3 varje dag den här veckan och då blir det att jag är uppe hela nätterna och det är ju inte det bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0