MOBIL LADDARE

 
upptäckte nu att min laddare inte funkar, eller den funkar att ladda i vanliga uttag dock glappar den, men den funkar inte alls när man ska sätta in den i datorn. Fan! så nu måste jag önska mig det till julklapp, eller köpa för egna pengar, hur mycket kostar en iphone laddare igentligen? borde inte kosta så mycket. 
Måste ha pengar till julklappar och annat, och vill helst att den ska funka innan nyår iallafall.

Ska till örebro i helgen och nästa helg så får väl tid att köpa då, I helgen ska jag köpa lite julklappar till mig själv (kläder) och nästa helg julklappar till vänner eller ska bara köpa till tove, kanske något till mamma och pappa osv, brukar oftast inte köpa till dom, bara något litet ibland. Andra år har jag gjort något hemma, vill helst inte slösa pengarna haha för dom bryr sig liksom inte så, men man vill väl vara lite snäll, får se. Annars blir det bara till tove, och sen ska jag köpa lite smink till nyår, kanske nya skor också. (hade köpt lösögonfransar för några veckor sen, men dom är borta?! haha fattar faktist inte, vet att jag la dom vid mina lösnaglar, men icke sa nicke hittar dom ingenstans, och varken mamma eller maddis hade rört dom)

Har pluggat so och matte plus teknik nu i någon timma nu, och ska skumma igenom so:n lite mera, har so och matte prov imorgon. Dock som tur är (för typ första gången) så sitter matten.
Sen vet jag inte om engelska uppsattsen skulle in imorgon eller på torsdag?! har iallafall inte gjort klart den, så hoppas på torsdag.

puss!  
en sommar bild får det bli, efter nyår vill jag att det ska bli varmt så snabbt som möjligt, snälla moder jord! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0