IT'S FRIDAY, FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAY

Äntligen fredag! får pusta ut rejält den här helgen, för nästa vecka är det en jävla massa plugg så blir inte så mycket frihet då inte. 
Annars så gick skoldagen fort, glömde busskortet men såklart räddade tove mig och gav mig två engångs biljetter, tack bästi! Väl här hemma har jag kollat på nya vampire diaries avsnittet och guuuuud va snygg damon är! Och nu kollar jag på two and a half men, Kan tillägga att det ser ut som att jag typ är gravid just nu, åt så himla mycket pasta förut så magen bara svällde upp haha, får hoppas det försvinner, Känns som att jag ska spy när som helst..
Ikväll blir det att dra en myskväll hemma hos fredrik med tove och jonatan, kanske någon mer vet inte än.
Nu ska jag titta klart på serien, och sen ta en dusch!  
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0