GJORT OM BLOGGEN

Om ynka en och en halvtimma så är det äntligen julafton! har några paket här nere på mitt rum från min syster  tove och en släkting så det kommer klia i fingrarna men jag ska klara det till morgonen! 
Resten av julklapparna vet jag inte helt, köpte några kläder och smink idag som jag vet att jag får. 
Köpte en ny tv igår som jag också får! väldigt behövligt eftersom jag inte hade någon innan,
och jag kollar ju på film konstant! Nyårsklänningen är också en julklapp, resten har jag ingen aning.
Så lite spännande är det ju!
Uppersittarkvällen varade inte så länge, tror vi alla satt kvar tills dom gjorde andra bingorundan eller vad det heter sen tröttna vi haha..
Så nu sitter jag med en kopp te här och lyssnar på rihannas nya låt ''stay'' en av hennes bästa enligt mig. 
 
Sen kanske ni ser att jag har gjort bloggen större samt ändrat texterna lite, vad tycks?
tycker det vart bättre när den blev större och snyggare med andra fonder på texterna. 
Dock ser det lite konstigt ut nu med bilderna eftersom dom är betydligt mindre än storleken på inläggen men kommer såklart lägga ut större bilder nu när jag har ändrat.
Är inte så mycket för ''header'' grejen, men ska väl införskaffa en någon gång..

Puss! följ mig på twitter och instagram förresten: emiliaarvidsson
(vet att jag tjatar om det hela tiden, men lite mer bilder och annat roligt där)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0