GICK HEM FRÅN...

Hejsvejs, gick hem från skolan idag kl 11, mådde inte bra på morgonen men gick till skolan för att jag var tvungen att göra engelska redovisningen, det gick bra! fick också reda på att jag fick C på ekonomi provet, wiho! Och måste bara säga att idag var nog fan den kallaste dagen på året, fy i helvete vad kallt det var ute! som kallast var det nog -27 grader..

Imorgon är det fredag och gud vad jag har längtat till att få helg! blir kanske festligheter på kvällen det får vi se. Annars har jag teknik prov och kan seriöst inte ett skit! och det är jävligt svårt också så även ifall jag försöker plugga så fattar jag NADA.. men men. 
Har kollat klart på alla american pie filmerna nu! förutom reunion men såg den för någon vecka sen. Känns som att jag har sätt alldeles för mycket sex och killgrejer nu.. kanske borde sätta på en romantisk film nu istället hahahah..
Nä nu ska jag duscha och försöka träna på tekniken.

Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0