FÖRSTA ADVENT

tjaaaa! åh vad jag älskar julen! första advent och känner redan julandan, med snön ute och allt.
Efter toves, mitt och davids pass på marknaden, åkte tove och jag med pappa till scorette. Fick med mig ett par nya vinter kängor! väldigt snygga, cirka 650 kr gick dom på. Kommer dock variera mellan dom och mina bruna, tycker dom är för fina för att sluta användas helt. 
Sedan åkte vi vidare hem till mig och spelade lite kort med syrran och drack varm chocklad. 
Och vid 6 ungefär kom resten av familjen hem och då adventsfikade vi med pepparkakor & bullar, samt munkar! riktigt mysigt och gott. 
Och som vanligt blev det en pokermatch också haha! väldigt stor förlust för mig dock, kom sist av alla. 
Kom nu nyss ut från duschen och ska strax sätta på ett vänner avsnitt. Imorgon är det skola igen och ångesten kommer tillbaka, No prov den här veckan och kan inte ett skiiiit.. Dock blir det inte en helt vanlig skolvecka för mig, Duveholms gymnasiet på onsdag för att kolla estet/media med elin, samt Ekonomi programet på torsdag, på Linden gymnasiet.

Puss! Juste, Är jag den enda som inte kollat julkalendern än?, vet att det är någon slags remake av mysteriet på greveholm, dock tror jag verkligen inte den slår den första!
 
bil från imorse, och en bild tagen för någon timma sen.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0