TILLBAKA!

tjenaaaa bloggen! eller vad man ska säga.. har alltid så svårt för vad man ska börja med att skriva typ ''hejhej'' eller bara komma in rakt på sak vad man ska säga.
Aja! har inte skrivit på väldigt länge nu, och känner att jag vill börja skriva varje dag nu när skolan börjar snart. Längtar inte ett dugg! vill verkligen inte gå upp jätte tidigt på morgonen, behöva vara glad även ifall man inte är det och sen så klart alla prov osv.
Längtar mycket mer tills jag börjar gymnasiet, känns som att man har gjort sitt på vidåker nu.
Sen jag skrev sist har jag inte gjort så värst mycket, har bara hängt med kompisar, har också börjat gymma igen. Blev lite som ett uppehåll under sommarlovet, dock bara typ 1-2 gånger i veckan, när jag börjar skolan ska jag försöka gymma varje dag.
har blivit galen i 90210 bästa serien evaaaaaah! haha är redan inne på säsong 4! nu ska jag göra te och sätta på ett nytt avsnitt.
Ska upp ganska tidigt imorgon gemfört hur sent jag kom upp idag (kl 3.......) ska dra till marieberg en sväng, dock har jag inga pengar men mamma pröjsar nog på något iallafall.
Juste följ mig på instagram!! emiliaarvidsson
fast nu när jag börjar blogga igen kan jag lägga upp bilder varje dag antar jag.

 
Juste börjar med dagar grejen imorgon.
peaceeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0