TIDIG MORGON OCH SPRINGTUR

sitter just nu och dunkar ''i love it'' med icona pop på datorn och snackar med tove.
Har nyss varit ute på springtur (eller nyss och nyss, en halvtimme sen kanske) glömde sätta på min app så vet inte riktigt hur långt men runt 3km tror jag. 
Gick upp kl 6 idag även ifall jag fick dra mig själv upp ur sängen, för sov runt 3 timmar bara.. men men var tvungen så jag får sömn innan skolan imorgon! dock är det sjukt skönt att gå upp tidigt, Man har så mycket tid för allting. 
Det första jag gjorde när jag gick upp var att ta en dusch, sen satte jag på kaffe bryggaren. 
Gjorde två knäckermackor med pickels och ett stort glas med apelsin juice, sen satte jag på tvn och titta på the voice! älskar det programet, tittar på det varje morgon innan skolan.
sen drog ja ut och sprang runt halv 11 eller någon gång då, Senare ska jag antingen till gymmet eller marieberg, mamma har inte svarat på mitt sms än, men vill verkligen åka för måste köpa några grejer. Och vill åka idag för vill  helst ha några grejer innan skolan.


OR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0