18:26

Eftersom skolan börjar snart så har jag börjat tänkt mycket på gynmasium & vilken linje jag ska välja.. tycker det är sjukt svårt och jag måste ju bestäma mig snart.
Antar att jag får en bättre syn på det när jag väl börjar skolan och kan se vad jag vill.
Ska iallafall bara rikta allt mot skolan det här skolåret och inte missa lektioner och sånt, Och det blir väl lättare nu också när det inte är så mycket som ''intresserar'' mig att skolka.
haha förut skrev lina till mig om jag kunde skicka den här '':$'' smilisen på fb, för hon kunde inte göra den på sin dator, men dum som jag är trodde jag att man kunde få en smilis när man skriver den så ja bah Men ja kan inte heller se den?!? hon bah jo men du skicka jo den.. hahah fick ett gott skratt.
nu ska jag ta och göra soppa och sätta på ett vänner avsnitt, Shao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0