SJUK

Jahap då har man gått och blivit sjuk! så himla typiskt mig att bli det när skolan precis börjar.
Dock kommer jag inte stanna hemma någon gång i veckan, jag var borta så sjukt mycket förra året så om jag är borta en dag så kommer jag in i någon rutin att vara hemma en gång i veckan typ.
Har blivit otroligt hes och har fruktansvärt ont i halsen, plus hostar en jävla massa. Så har råkat på en dunder förkylning, men tror att om jag försöker hålla mig inne efter skolan varje dag så kanske jag blir bättre. Och att ta det lugnt med att prata.. (jag är världens prat apa, så vi får se hur det går..) har försökt varit tyst här hemma nu enda sen jag kom hem från skolan. Inne på tredje koppen av te också! kommer nog dricka upp hela förådet tills kvällen.
Nä nu ska jag gå och fixa lite med några kort jag har och papper osv.. sen blir det att göra en uppgift från svenskan.
Har ju börjat med att jag försöker bli klar med allting tidigare än det ska vara inne, så jag inte behöver stressa i sista minuten.
Dock om min förkylning förvärras så blir jag nog tvungen att vara hemma.

Bye bye mates
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0