SICK AS HELL

hej bloggen. 
Nu är det så att den där ''förkylingen'' jag skrev om i måndags (?) tror jag det var, har blivit rena monster influensan! har mått skit dom senaste dagarna! dock mår jag mycket bättre nu.
Har varit hemma från skolan hela veckan, och jag vet inte vad det värsta är, Att jag har missat en massa i skolan eller att jag inte kan träna! Men imorgon ska jag försöka dra mig upp till skolan.
Skulle ha gått idag för mådde ganska bra igår, förutom att jag hostar en massa. Men jag tänkte att det gör inte så mycket, men jag vaknade runt 3 gånger inatt av att jag hostade så mycket så jag höll på att spy, så sprang till toan  ganska mycket + vaknade upp med världens feber. 
HOPPAS! verkligen jag mår bättre imorgon.

Nä nu ska jag sätta på ett nytt avsnitt av gossip girl och ta lite hostmedicin :(
det enda bra med att vara sjuk är nog att man får lite som man vill, Pappa kom hem med en kebabtallrik förut och räddade mig! 
Juste! vi hade skolfoto också idag, som jag tyvärr missade... Och då kom jag att tänka på att jag faktist aldrig har missat ett skolfoto! känns lite tråkigt att jag gjorde det nu i 9an också.. men men.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0