LEGENDS OF THE FALL

asså seriöst jag orkar inte hur jävla snygg och bra brad pitt är på skådespeleri, fan vad jag gråter hela tiden.
Och han är med i min favorit film och det finns ingen annan film som jag tycker är bättre, och det är Legends of the fall, om ni inte har sätt den så MÅSTE ni det. Kommer alltid vara min favorit.
så sjukt bra skådespelare som spelar i den filmen också, och man gråter nästan hela tiden.
Har sätt den hundra gånger typ, tittade på den nyss! usch vad jag önska jag var angelina jolie just nu. 
och om inte fattat det så tycker jag brad pitt är den snyggaste människan som finns på hela jordklotet. Bara så ni vet..
Lite om filmen, den utspelar sig runt 1914-1935 fast filmen har ett slut vid 1963 då brad pitt dör, man får se lite ur första världskriget osv. Det handlar om brad pitt som spelar (tristan) och hans två bröder, som bor i Montana med sin pappa som har varit en överste i kriget ''colonel ludlow'', en av bröderna (samuel) ska gifta sig med en kvinna, som sedan alla bröderna blir kära i... handlar om indianer osv också och hur alla dör efter åren får man även se. 
Tänker inte berätta mera, men man måste bara se den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0