FRIENDS, LOVERS OR NOTHING

assååååå aahh vad är det för någon jävulsk förkylning jag har åkt på! asså jag menar jag mår ganska bra utåt jag har inte feber eller något sånt, men min hals seriöst dödar mig. Känns som en motorsåg eller något..
Nä så här vill jag verkligen inte ha det! men men, tittade på schemat till imorgon och det var faktist väldigt bra inte så jätte långa raster men endå bra upplagt med lektioner, sen har vi en hålltimma i slutet sen musik direkt efter. 
Sen så får jag absolut inte glömma busskortet imorgon, har gjort det dom senaste dagarna och har fått gått till mormor och morfar för jag är så jävla lat så orkar inte gå hem... haha
Dock är det inte fel att bli behandlad som en drottning haha, fan vet inte vad jag skulle göra utan min mormor och morfar. Träffar verkligen dom varje dag, skulle inte klara mig utan doms bullar och att inte kunna gå till dom när jag inte har någon stanns att ta vägen.

I helgen blir det tjejkväll med brudsen,  först joans med hanna,tove & elin sen drar vi till elin och sen får vi se vad vi hittar på där, blir nog en massa tjejsnack och mys osv. Kommer nog bli kul!

Puss

RANDOM BILDER (visa är gamla, och några nya)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0