FÖRSTA SKOLDAGEN

tja! första skoldagen avklarad nu då, det var helt okej vi hade iallafall inga vanliga lektioner och vi slutade kl 1.
Dock skulle hela skolan göra någon jävla övning och hålla händerna och det hade ju inte lärarna tänkt ut helt, blev helt fail och alla fick gå in. Sen har Hanna börjat i våran klass, det hade hänt lite saker för henne i hennes förra klass som jag inte tar upp här, Men är jätte glad för det. Hon är en av mina äldsta barndomsvänner så kul att få kontakt igen!
Efter skolan åkte tove och jag hem till mig och drack kaffe och spela kort, & snacka om allting, så skönt att ha någon att prata med om verkligen ALLT, love youu
Hon åkte hem nyss. Vi tittade på balklänningar på internet också eftersom vi har bal nu i 9an, vi hittade mycket fint.
Nu har jag precis ätit och ska dra ut på en springtur!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0