SKÖN MORGON!

fyfaaaaaan säger jag bara! så jävla skönt att sova ut sig bästa morgonen på länge!
har gått upp skapligt hela veckan varje dag så har kännt mig ganska hängig varje kväll när jag laggt mig (runt 2-3 varje kväll) sen gått upp tidigt.
Men vaknade runt 10 av att tove satt vid datorn sen fortsatt jag sova till typ 12 sen vaknade jag av att tove skulle hem haha fyfan rolig kompis sover hela dagen.. (hon skulle till småland) Sen somnade jag om och vaknar 20 över två! Sen gick jag upp och drack två koppar kaffe och spelade kort med syrran, och nu ligger jag i soffan med ipaden.
Riktigt skönt att sova ut! Annars så ska jag nog slappa hela dagen hade jag tänkt mig och kanske gör något ikväll får se.
Just nu väntar jag bara på att mamma och pappa kan komma så jag får tacos! skit hungrig.
Det var nog allt, skriver nog senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0