RED LIPS

Förövrigt så gymmade jag med tove runt kl 12 igår, sen så tog vi en lunch på joan's sjukt gott var det!
Sen åkte jag hem och gjorde mig lite iårdning osv, Sen kom tove igen och vi tittade på fotbolls mathcen barcelona - real madrid, och tove hejade på barcelona (jag är inte riktigt inne i det) men tyckte det var ganska kul att se hur sur tove blev när barca förlorade haha! Sen spenderade hon kvällen här och det blev en massor med skratt, Vi somnade väl runt halv 1 eller jag iallafall tove satt vid datorn när jag somnnade.
Sen sov vi till 12 idag kanske, Och hon åkte hem för någon timma sen.
Tänkte cykla ner till factory förut för att köpa nya träningskläder men kände att jag var för lat..
Imorgon blir det skola sen gymmet med tove direkt efter, sen till skolan igen kl halv 5 för utvecklingssamtal!! längtar inte.
Nu ska jag ta och äta någonting och sen ta en dusch.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0