LÅNGHELG

Tja, har helt klart mått bättre idag men känner att jag fortfarande tycker mycket är ganska meningslöst och tråkigt, Men det är väl bara någon period jag är i.
Förövrigt så är det ju långhelg!! så jävla bra!
Längtar as mycket till valborg, Sitter just nu vid datorn och dricker te & kollar på himym.
Skulle ha åkt iväg ikväll med tove och ett gäng andra men hade ingen skjuts så är ganska sur för det, känner mig fast här just nu.. (forever alone) Var med tove efter skolan en stund också, hon åkte till stan för någon timma sen. Just nu funderar jag på om jag kanske ska  dra och träna.. men sen såg jag vädret ute. Så får väl bli en lite myskväll för mig själv då.

Puss, och hoppas ni har en bra fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0