GRATTIS PÅ 15 ÅRS DAGEN TOVE!

1 april idag då och det betyder att min allra bästa vän tove ericsson fyller år!
vill skriva ett stort grattis till henne här på bloggen för att visa hur mycket hon betyder för mig, Tove du är otrolig och jag älskar dig sjukt mycket. Det är obeskrivligt hur mycket du betyder för mig men du är den roligaste snällaste och bästa personen jag känner, och jag skulle inte klara mig utan dig! Du är verkligen en del av mig och vi har så sjukt mycket minnen tillsammans och mera ska vi göra! Den här sommaren kommer bli sjuukt kul för att jag ska spendera den så mycket som möjligt med dig och jag är verkligen så glad att jag kan kalla dig min bästa vän.
Grattis på 15 års dagen och jag hoppas du har det bra! Puss

Kommentarer
Postat av: tove

Åh tack älskling <3

Du är världens bästavän och vi kommer nog hålla ihop föralltid! Sommaren kommer bli bäst!! Love you!

2012-04-01 @ 20:39:18
URL: http://tericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0