ÄNTLIGEN KLAR MED UPPSATSEN

hejhej, skola först idag då rullade på som vanligt tills sluten av dagen då en stor folkmassa stod runt ett fönster i korridorren och ja undra vad fan det var som hade hänt, då ser jag hela jävla fönstret är sönder och det var lite blod på det osv osv, Sen fick man höra att två på min skola hade typ låtsas fightas lite sen hade den ena åkt rakt in i fönstret.. Dock slog han bara i armen, tur i oturen!
Efter skolan drog jag, elin & tove till gymmet och träna någon timma, sen solade jag i 24 minuter.
Efter det så åkte dom någon annan stanns och jag fick skjuts hem, Och då var det bara att börja plugga! och jag hade redan tänkt ''aa men nu får jag plugga hela helgen för det här blir jag aldrig klar med''
Men vad hände då? Jo jag pluggade på min uppsats i ungefär tre timmar kanske, och nu är den klar!!
så jävla stolt över mig själv, har nog aldrig seriöst pluggat så mycket på en sak, hade ju bara gjort kanske en uppgift till den så.. Men jag tror den blev ganska bra! så lämnas in imorgon.
Nu ska jag dra till sängen på direkten, loggade bara in för att uppdatera lite.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0